logo ARGO
Polski English Deutch Русский
 
Reklamacje


ARGO S.A. jest gwarantem dystrybuowanych przez siebie towarów. Urządzenia objęte są dwuletnią gwarancją. Gwarancja nie ma zastosowania w przypadku naturalnego zużycia części eksploatacyjnych tj. noży, wycinaków, bolców wycinających.


 

Wybierz:

NAPRAWA GWARANCYJNA

NAPRAWA POGWARANCYJNA

WADY JAKOŚCIOWE MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH

USZKODZENIE TOWARU W TRANSPORCIE

ROZBIEŻNOŚCI ILOŚCIOWE TOWARU W DOSTAWIE


Kontakt:

tel.: 58 554 36 17

e-mail: Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć



 


Naprawa gwarancyjna.


1. Zgłoszenie reklamacji:


  1. Pobierz i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacyjnego >pobierz<

  2. Wyślij wypełniony formularz na adres e-mail: Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć


2. Przygotowanie urządzenia do transportu


Reklamowane urządzenie należy przygotować do transportu tj. spakować i dołączyć do paczki:

-formularz zgłoszenia reklamacyjnego

-kopie dowodu zakupu


Zgodnie z warunkami gwarancji i instrukcją obsługi za odpowiednie spakowanie reklamowanego towaru odpowiada klient. Należy zachować oryginalne i kompletne opakowanie. W przypadku przekazania urządzenia do naprawy w nieoryginalnym lub niekompletnym opakowaniu, ryzyko uszkodzenia w transporcie ponosi nabywca. Opakowanie zastępcze powinno być możliwie dopasowane pod kątem kubatury towaru (urządzenia). Towar powinien być zabezpieczony od uderzeń z każdej strony opakowania poprzez zastosowanie materiałów wypełniających np. styropian, folie powietrzne, papier itp. Zaleca się odpowiednio oznakować przesyłkę naklejkami: „ostrożnie szkło”, „góra/dół”. W interesie nabywcy leży wykonanie jak najlepszego opakowania zastępczego.


3. Odbiór


Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, Argo S.A wysyła zlecenie spedycyjne do spedytora w celu odbioru reklamowanego towaru od klienta.

Na adres e-mail zostanie przesłane potwierdzenie z nazwą spedytora i datą odbioru.

Koszty transportu ponosi Argo S.A.





 



 


Naprawa pogwarancyjna.


Serwis świadczy usługi pogwarancyjne urządzeń których dystrybutorem jest Argo S.A.

Urządzenie spakowane z opisem usterki, danymi kontaktowymi należy wysłać na adres:

Argo S.A., ul. Krynica 1, 80-393 Gdańsk, z dopiskiem „Serwis”.


Na podane dane kontaktowe zostanie wysłana wycena naprawy. Wycena jest bezpłatna.







 


Wady jakościowe materiałów eksploatacyjnych.


1. Zgłoszenie reklamacji:


  1. Pobierz i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacyjnego >pobierz<

  2. Wyślij wypełniony formularz na adres e-mail: Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć


2. Przygotowanie towaru do transportu:


Reklamowany towar należy przygotować do transportu tj. spakować i dołączyć do paczki:

-formularz zgłoszenia reklamacyjnego

-kopię dowodu zakupu


3. Odbiór:


Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, Argo S.A wysyła zlecenie spedycyjne do spedytora w celu odbioru reklamowanego towaru od klienta.

Na adres e-mail zostanie przesłane potwierdzenie z nazwą spedytora i datą odbioru.

Koszty transportu ponosi Argo S.A.







 


Uszkodzenie towaru w transporcie.


Dostarczony towar należy sprawdzić niezwłocznie. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w transporcie należy spisać protokół szkody wraz z kurierem (niezbędny jest podpis kuriera). Można to zrobić przy odbiorze lub w terminie 7 dni. Brak protokołu szkody będzie skutkować nie uznaniem reklamacji.


1. Zgłoszenie reklamacji:

  1. Pobierz i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacyjnego >pobierz<

  2. Wyślij wypełniony formularz na adres e-mail: Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć


2. Przygotowanie urządzenia do transportu


Reklamowany towar należy przygotować do transportu tj. spakować i dołączyć do paczki:

-formularz zgłoszenia reklamacyjnego

-kopię dowodu zakupu

-protokół szkody


3. Odbiór


Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, Argo S.A wysyła zlecenie spedycyjne do spedytora w celu odbioru reklamowanego towaru od klienta.

Na adres e-mail zostanie przesłane potwierdzenie z nazwą spedytora i datą odbioru.

Koszty transportu ponosi Argo S.A







 

 

Rozbieżności ilościowe towaru w dostawie.

 


Dostarczony towar należy sprawdzić niezwłocznie po otrzymaniu. W przypadku stwierdzenia rozbieżności ilościowych w dostawie należy najpóźniej w terminie 7 dni to zgłosić.



Zgłoszenie reklamacji:


    1. Pobierz i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacyjnego >pobierz<

2. Wyślij wypełniony formularz na adres e-mail: Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć


Po zweryfikowaniu i rozpatrzeniu reklamacji decyzja zostanie przekazana e-mailem.



 
zakonczenie_tla
zakonczenie_tla

 


Wszystkie prezentowane ceny zawierają podatek VAT

© 2015 ARGO S.A. | Polityka prywatności | ISO 9001 | Logowanie | Praca

baner_krd logoAPB